Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Αν δεν βρίσκετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το αναζητήσετε στο πεδίο αναζήτηση (με τον μεγεθυντικό φακό πάνω δεξιά στις σελίδες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος) πληκτρολογώντας τη λέξη κλειδί που γνωρίζετε π.χ. κρέμα ή Aloe και πατώντας πάνω στον μεγεθυντικό φακό.

Μόλις βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν πατήστε στο κουμπί «Αγορά Τώρα» και θα προστεθεί στο καλάθι σας.

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης ή να κάνετε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Και στις δυο περιπτώσεις θα χρειαστεί να καταχωρήσετε το Email & το Ονοματεπώνυμό σας.

Συμπληρώνετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής.

Επιλέξτε τρόπο αποστολής και μετά τρόπο πληρωμής, αποδειχθείτε τους όρους χρήσης (κάνοντας κλικ στο λευκό κουτάκι) και πατήστε ολοκλήρωση.

Αν ακολουθήσατε σωστά την παραπάνω διαδικασία με την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα δείτε το μήνυμα της επιτυχούς παραγγελίας και θα λάβετε email με την πλήρη παραγγελία και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.

 

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Οι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας σας είναι 5:

-Αντικαταβολή (μόνο για παραγγελίες σε Ελλάδα και Κύπρο)

-Πληρωμή σε κατάστημα (μόνο για παραλαβές από Αθήνα)

-Χρεωστική/ Πιστωτική/ Προπληρωμένη Κάρτα

-Κατάθεση ή Μεταφορά σε Τραπεζικό Λογαριασμό

-Paypal

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;

Φυσικά! Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.extramall.gr χρησιμοποιεί πρωτόκολλο ασφαλείας SSL (Secure Sockets Layer) για ασφαλείς εμπορικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου, με την εγγύηση της εταιρείας πιστοποίησης Rapid SSL. Όλες οι πληροφορίες που πληκτρολογείτε κατά την εγγραφή σας (αριθμός πιστωτικής κάρτας, το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνσή σας) κρυπτογραφούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν σε περίπτωση μεταφοράς. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σύμφωνο με το πρότυπο PCI-DSS (Payment Card Industry Card Security Standard), το οποίο έχει δημιουργηθεί για την ασφάλεια των καρτών VISA, MASTERCARD, DISCOVER & AMERICAN EXPRESS,  μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών συναλλαγών της Εθνικής Τράπεζας.

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το επιτρέπει.

Ο χρόνος ακύρωσης της παραγγελίας σας είναι ένα 24ωρο περίπου όσο, δηλαδή, χρειάζεται για να μπει σε επεξεργασία. Εάν επιθυμείτε την ακύρωσή της θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς τηλεφωνικά στο 211 212 3800 ή μέσω email στο [email protected]  λέγοντάς μας τον αριθμό παραγγελίας & το ονοματεπώνυμό σας.

 

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;

Οι λόγοι που δεν γίνεται αποδεκτή η πιστωτική σας κάρτα μπορεί να είναι πάρα πολλοί. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εκδότρια τράπεζα ώστε να λύσετε το πρόβλημα.

 

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς τηλεφωνικά στο 211 212 3800 ή μέσω email στο [email protected]  αναγράφοντάς  μας τον αριθμό παραγγελίας & το ονοματεπώνυμό σας καθώς και το πρόβλημα, που αντιμετωπίζετε.

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;

Eαν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και θέλετε να προσθέσετε κι άλλο ένα προϊόν θα πρέπει να ακολουθήσετε έναν από τους παρακάτω τρόπους προσθήκης:

- Πραγματοποιήστε 2η παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε και στα σχόλια ζητήστε να γίνει ένωση αναγράφοντας τον αριθμό της προηγούμενης παραγγελίας

- Καλέστε μας στο 211 212 3800, αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να προσθέσετε.

- Στείλτε μας email στο [email protected] και αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να προσθέσετε.

 

 

ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς τηλεφωνικά στο 211 212 3800 ή μέσω email στο [email protected] αναγράφοντάς μας τον αριθμό παραγγελίας & το ονοματεπώνυμό σας καθώς και το προϊόν που λείπει. Εφόσον είναι διαθέσιμο θα σας σταλεί χωρίς επιπλέον χρέωση αποστολής.

 

ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;

Το Extramall.gr συνεργάζεται με την ACS Courier για την ασφαλή μεταφορά και παράδοση των παραγγελιών σας.

 

ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ;

Ο χρόνος παραλαβής και τα κόστη αποστολής διαφοροποιούνται ανάλογα με την περιοχή. Όλες οι αποστολές εντός Ελλάδας κοστίζουν 4 € + 2 € σε περίπτωση επιλογής αντικαταβολής και παραλαμβάνονται εντός 1-2 ημερών στις κεντρικές πόλεις, 2-4 ημερών στις νησιωτικές περιοχές & 4-7 ημερών στις δυσπρόσιτες περιοχές.

Όλες οι αποστολές προς Κύπρο κοστίζουν 7 € + 3 € σε περίπτωση αντικαταβολής. Ο χρόνος παραλαβής είναι 3-4 ημέρες.

Για την Ευρώπη και το εξωτερικό το κόστος αναφέρεται στον τιμοκατάλογο που μπορείτε να βρείτε εδώ και ο χρόνος παραλαβής κυμαίνεται από 4-8 ημέρες.

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

To Extramall.gr σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας εφόσον έχετε επιλέξει να εγγραφείτε (κι όχι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης).

Σε κάθε περίπτωση με την παραλαβή του δέματός σας από την εταιρεία κούριερ θα λάβετε μήνυμα στο email σας με τον αριθμό φορτωτικής.

 

ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Σε περίπτωση που καθυστερεί η παράδοση του δέματός σας και δεν σας έχει σταλεί email με τον αριθμό φορτωτικής καλέστε μας στο 211 212 3800  αναφέροντας ονοματεπώνυμο και αριθμό παραγγελίας ή στείλτε μας email στο [email protected]  αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που σας έχει σταλεί ο αριθμός φορτωτικής επικοινωνήστε απευθείας με την εταιρεία κούριερ ή καλέστε μας στο 211 212 3800  αναφέροντας ονοματεπώνυμο και αριθμό παραγγελίας ή στείλτε μας email στο [email protected] αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό παραγγελίας σας.

 

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν το δέμα σας έχει φτάσει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει αλλά απουσιάζεται η ACS Courier θα σας αποστείλει μήνυμα (SMS) στο κινητό που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας, ενημερώνοντας σας πως έχετε δέμα για παραλαβή.

Η προσπάθεια παράδοσης θα επαναληφθεί άλλες δυο φορές (τις επόμενες δυο μέρες) κι εφόσον δεν σας εντοπίσουν το δέμα θα επιστρέψει στο www.extramall.gr και η παραγγελία θα θεωρηθεί ακυρωμένη.

 

Ο Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην τελική αναγραφόμενη τιμή.

 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

To www.extramall.gr σας δίνει τη δυνατότητα υπαναχώρησης ή επιστροφής των προϊόντων εντός 14 ημερών από την ημερομηνίας παραλαβής της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό αποζημιώνεστε πλήρως για την παραγγελία σας με έναν από τους δυο παρακάτω τρόπους.

-         Πίστωση: σας πιστώνουμε ποσό ίσο με αυτό που πληρώσατε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε επόμενη παραγγελία.

-         Κατάθεση σε λογαριασμό: σας καταθέτουμε εντός 15 ημερών το πόσο που πληρώσατε σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. 

 

Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν αποζημιώνεστε εν μέρει για την παραγγελία σας με έναν από τους δυο παρακάτω τρόπους.

-         Πίστωση: σας πιστώνουμε ποσό ίσο με αυτό που πληρώσατε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε επόμενη παραγγελία. Τα κόστη αποστολής προς κι από εσάς αφαιρούνται από το ποσό πίστωσης. 

-         Κατάθεση σε λογαριασμό: σας καταθέτουμε εντός 15 ημερών το πόσο που πληρώσατε σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε Τα κόστη αποστολής προς κι από εσάς αφαιρούνται από το ποσό πίστωσης. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Απαραίτητη προϋπόθεση για τις επιστροφές των προϊόντων είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, όπως ακριβώς το παραλάβατε (με την απόδειξη αποστολής, τα καρτελάκια και την αρχική του συσκευασία). Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται αποδεκτή και δε θα αποζημιώνεται.

Τα βρώσιμα, πόσιμα προϊόντα καθώς και τα εσώρουχα ή σκουλαρίκια δεν επιστρέφονται.

Εφόσον μας έχετε ενημερώσει μπορεί να πραγματοποιήσετε την επιστροφή των προϊόντων σε ένα από τα δυο μας καταστήματα στις παρακάτω διευθύνσεις:

1)       Πέτρου Ράλλη 10, (Ρούφ) Αθήνα

2)       Β. Αλεξάνδρου 16, (Κάραβελ) Καισαριανή

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;

Εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό και η επιστροφή γίνεται λόγω μεγέθους ή προσωπικής άποψης χρεώνεστε τα έξοδα αποστολών από και προς εσάς και αποζημιώνεστε ΜΟΝΟ το κόστος των προϊόντων.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΝΤΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;

Αν αποθηκεύσετε τον αριθμό φορτωτικής της επιστροφής μπορείτε να εντοπίσετε μόνο παραλήφθηκε από την αποθήκη μας το δέμα.

Σε κάθε περίπτωση μόλις παραλάβουμε το προϊόν και ελέγξουμε το αίτημά σας θα προγραμματίσουμε την αποζημίωσή σας εντός 15 ημερών.